1دل و 1صدا ♥♥پرسپولیس♥♥

استقلال: ما ٢٤ تا بردیم شما ١٨ بار

پرسپولیس: آخه بردهای شما از وقتی تاج بودید حساب میشه اگه ما هم بردهامون از وقتی شاهین بودیم حساب بشه خیلی مونده تا به ما برسین

استقلال: علی سامره ثانیه ٣٠ بهتون گل زد

پرسپولیس: به جاش بهترین گلزن دربی پرسپولیسیه ( ایرانپاك : ٧ گل )
استقلال: ما رفت و برگشت بردیمتون

پرسپولیس: ماهم رفت و برگشت بردیمتون ولی نه به كمك داور

استقلال: ما دو بار قهرمان آسیا شدیم شما حتی یه بارم به نیمه نهایی نرسیدید

پرسپولیس: این دیگه از بی سوادی شما كیسه كشاست كه نمیدونید ما هم دو بار به فینال رسیدیم
استقلال: ما از الغرافه ٥ تا نخوردیم

پرسپولیس: از ما كه ٦ تا خوردید

استقلال: ما زودترین گل تاریخ لیگ برترو تو ٨ ثانیه از مس سرچشمه نخوردیم

پرسپولیس: اولا" ٨ ثانیه نبود گل غلامرضا رضایی سریعترین گل لیگ برتره بعدشم ما هم تو ده دقیقه از یه تیم ده نفره از یه نفر سه تا گل به سه شكل مختلف نخوردیم
استقلال: ما پر افتخار ترین تیم آسیاییم

پرسپولیس: اولا" پر افتخار ترین تیم آسیا پوهانگ استیلرز كره جنوبیه دوما" ما هم پر طرفدار ترین تیم آسیاییم

استقلال : ما دیگه افتخارامون ته كشید

پرسپولیس: تیم ما ٢ هتریكی تو دربی داره

استقلال :________________

پرسپولیس: تیم ما سه تا از بازیكناش مرد سال فوتبال آسیا شدن

استقلال :________________

پرسپولیس: تیم ما بیشترین لژیونرو تو آسیا داشته
استقلال:________________

 

پرسپولیس: آقای گل جهان پرسپولیسه

استقلال:________________

پرسپولیس: اسطوره های ما علی دایی که به میلان و چلسی تو لیگ قهرمانان گل زده مهدوی كیا هم به یوونتوس گل زده

استقلال: بابام صدام كرد بای :-(




اینم حسن ختام این مطلب یه روز به یه نفر میگن با لاله جمله بساز میگه پرسپولیس سرور استقلاله

☺7☺

هفت شماره را میگیرم

(ایمان ، عشق ، محبت ، صداقت ، ایثار ، وفاداری ، عدل)

... بــــــــــــــــــــوق ...

شماره مورد نظر در شبكه زندگی انسانها موجود نمی باشد،

لطفا" مجددا" شماره گیری نفرمایید !

.

.

.

.

هفت شماره دیگر

(دوست ، یار ، همراه ، همراز ، همدل ، غمخوار ، راهنما )

... بــــــــــــــــــــوق ...

مشترك مورد نظر در دسترس نمی باشد !

.

.

.

.

باز هم هفت شماره دیگر

(خدا ، پروردگار ، حق ، رب ، خالق ، معبود ، یكتا)

... بــــــــــــــــــــوق ... بــــــــــــــــــــوق ...

... لطفا" پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید

... بــــــــــــــــــــوق ...

سلام ... خدای من !

اگر پیغاممو دریافت کردین، لطفا" تماس بگیرید، فقط یكبار !

من خسته شدم از بس شماره گرفتم و هیچكس، هیچ جوابی نداد !

شماره تماس من :



(غرور ، نفرت ، حسادت ، حقارت ، حماقت ، حرص ، طمع)

منتظر تماس شما هستم . انسان !

.

.

.

.

خداوندا ...

خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت

مرا تنها تو نگذاری

که من تنهاترین تنهام؛ انسانم



خدا گوید :

تو ای زیباتر از خورشید زیبایم

تو ای والاترین مهمان دنیایم

تو ای انســــان !

بدان همواره آغوش من باز است

شروع كن ...

یك قدم با تو

تمام گامهای مانده اش با من ...


♥♥تقدیم ب نسیمی ک برام نظر گذاشت♥♥

 

به یاد تمام دوستان از دست رفته ام. به یاد تمام خاطراتی که هر ثانیه همراهمه.به یاد روزهایی که خنده هنوز بر لبهایم بود. به یاد روزهای کودکی هیچ غم و قصه ای نداشتم. به یاد روزی که عاشق شدم. و به خاطر کسی که هیچ وقت فراموشش نمی کنم می نوشم............. نووووووووووووووووووش

به‌سلامتی اون روزگاری که روزگارش گذشته دیگه‌...
به سلامتی شمع که تااخرش به پات میسوزه
به سلامتی درخت! به خاطرِ سایش
به سلامتی راه که آخرش معلوم نیست به کجا میره به سلامتی دوست که دوسش دارم
به سلامتی پیاز که چشم همه براش گریونه 
به سلامتی سلامتی که هیچ کس به خود سلامتی اش توجه نمی کنه !

مادر

صرفا برای خنده..........


 

ادامه نوشته

شکست تاریخی مظلومی در برابر دایی...

                                      

پرسپولیس-6           0-مس کرمان


مس کرمان هم به لیست 6تایی ها پیوست

استقلالی ها یکی دیگه به جمعتون اضاف شد

برای دیدن جزئیات بازی به ادامه مطلب بروید

ادامه نوشته

کلیپس معجزه گر.....



ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻭﺍﻗﻌﯽ !!!!
ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺨﻮﻧﯿﺪ !!!!
ﻗﺎﺿﯽ ﺣﮑﻢ ﺭﻭ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ : ﺍﻋﺪﺍﻡ !!!!
ﺣﻀﺎﺭ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ! ﺍﻣﺎ ﺩﺧﺘﺮﮎ ﮐﻪ ﺳﺮﺗﺎ ﭘﺎ ﭘﺮ ﺍﺯ
ﺗﺮﺱ ﻭ ﻟﺮﺯ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﺣﺮﻓﯽ ﺑﺰﻧﻪ ﻭ ﺣﺘﯽ
ﺻﺪﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻧﻢ ﻧﻤﯿﺸﻨﯿﺪ !
ﺩﺧﺘﺮﮎ ﺭﻭ ﺩﺳﺘﺒﻨﺪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺑﺮﺩﻥ ! ﺩﺍﺷﺖ ﮔﺮﯾﻪ
ﻣﯿﮑﺮﺩ ! ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﻮﻫﺮﺷﻮ ﺑﮑﺸﻪ ﺍﻣﺎ ...
ﻫﺮ ﺷﺐ ﮐﺎﺑﻮﺱ ﻣﯿﺪﯾﺪ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ...
ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺑﻨﺪ : ﺑﯿﺎ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﺘﯽ ! ﻭﻗﺘﺸﻪ !
ﺗﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺧﺘﺮﮎ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﭘﺎﻫﺎﺷﻮ ﻗﻔﻞ
ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ !
ﺟﺎﺋﯽ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺪﯾﺪ ! ﺍﻓﮑﺎﺭﺵ ﭘﺮ ﺑﻮﺩ ﺍﺯ ﺻﺪﺍﻫﺎﯼ
ﻣﺨﺘﻠﻒ !
ﭼﺸﻤﺎﺷﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ . ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﺳﮑﻮ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻩ .
ﻗﺎﺿﯽ : ﺣﺮﻓﯽ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺍﻣﺎ ﺩﺧﺘﺮﮎ ﺣﺮﻓﯽ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﺍﻣﺎ
ﺑﻐﻀﺶ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﯿﺘﺮﮐﯿﺪ .
ﮐﻼﻩ ﺳﯿﺎﻫﯽ ﺭﻭﯼ ﺳﺮﺵ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺗﺎ ﺟﺎﺋﯽ ﺭﻭ ﻧﺒﯿﻨﻪ !
ﻣﺴﺌﻮﻝ ﻃﻨﺎﺏ ﺭﻭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﺩﻭﺭ ﮔﺮﺩﻧﺶ !
ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍﺵ ! ﺍﻣﯿﺪﯼ
ﻧﺪﺍﺷﺖ ! ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﮐﻤﮏ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ
ﺯﯾﺮ ﭘﺎﺵ ﺧﺎﻟﯽ ﺷﺪ !!!!!
ﺩﺍﺩﺳﺘﺎﻥ : ﺑﯿﺎﺭﯾﻨﺶ ﭘﺎﺋﯿﻦ !
ﺟﻨﺎﺯﻩ ﺩﺧﺘﺮﮎ ﺭﻭ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﭘﺎﺋﯿﻦ . ﺩﮐﺘﺮ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺑﺮﺭﺳﯽ
ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻔﺖ : ﺁﻗﺎﯼ ﺩﺍﺩﺳﺘﺎﻥ ! ﺍﯾﻨﮑﻪ
ﺯﻧﺪﻩ ﺱ!!!!!!!!!!!!
ﮔﺮﻭﻫﯽ ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺭﺳﯿﺪﮔﯽ ﺷﺪﻥ ! ﺩﺧﺘﺮﮎ ﺑﯿﻬﻮﺵ
ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ !
ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻃﻨﺎﺏ ﺭﻭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ
ﺑﻪ ﮐﻠﯿﭙﺲ ﺩﺧﺘﺮﮎ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻥ !
ﺑﻌﻌﻌﻠﻪ !! ﻭ ﺑﺪﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﯾﮏ ﮐﻠﯿﭙﺲ ﺟﺂﻥ ﯾﮏ
ﺩﺧﺘﺮ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻣﺮﮒ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﺍﺩ ...
ﺧﺎﻧﻮﻣﺎﯼ ﻣﺤﺘﺮﻡ : ﻗﺪﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﻭ ﮐﻠﯿﭙﺲ ﻫﺎﺗﻮﻧﻮ بدونین....!!!!!

                                  ///////میم مثل!!!!!!!!!!مادر...///////

(((((((((.......م..ح..ر..م.......)))))))))


السلام علیک یااباعبدالله الحسین.....

>>>>>>>>>>>>>>>پرستار و پرستاری<<<<<<<<<<<<<<<

 




             ناجی مهری و در این جامــــــــــــه ی یار آمدی
                        

               در شب بیـــــــــــــــماریم از بهر تیــــــــــــمار آمدی

                    

                 می زدم صد ضجه از این درد عالم سوز تا
                              

                                   داغ من دیدی و بر این عبـــــــــد بــــسیار آمدی                      


 

                      بر سر بالــــــــــــــــــین در بنــــــــــــــــــــدان درد و سوز   زخـــــــــــــــم

                   هان تو ای هاتف به نیکویی پدیدار آمدی  
   

                             

               از تو گویم ای همه مهد امـــید و لطف و مهر 
                          

              ای تو که با نام نــــــیکوی پرستار امدی

       >>>>>><<<<<<>>>>>>